Denne brukeren har ikke startet noen tråder ennå.
I artikkelen: «Skyrim» får snakkende IKEA-hylle
•
10.09.2026 21:24
Hahaha! Altså fuck det å spille Skyrim igjen men...nå blei jeg nesten frista! Genial collab!
I artikkelen: Nytt åpen-verden «Kirby»-spill på vei
•
10.09.2026 09:27
Her lukter det Nintendo magi! Tror det blir Switch på barna denne julen altså.
I artikkelen: Avslørte nytt «Metroid»-spill
•
09.09.2026 16:54
Dette ser fett ut!
I artikkelen: Jo, å kutte sporing er noe å være stolt av
•
09.09.2026 14:49
Hun troller verre enn meg, jo??
I artikkelen: Fjernet sex-minispill etter at 56 år gamle Dr. Loomis dundret over tenåringer i «Halloween»
•
09.09.2026 13:34
Egen alder delt på to, så legger man til 7 år. Det er god regel 😏
I artikkelen: Her er «Ocarina of Time»-remaken
•
09.09.2026 13:20
Jeg skjønner virkelig ikke hva folk gleder seg til? Har spilt OoT 5 ganger, inkludert Masters Quest. Det var fine greier det, men det har kommet mange spill som er langt bedre siden den gang. Jeg hadde håpet på en remake mer som RE4 remake. Dette er bare en slapp handjob fra Nintendo, den grafiske stilen er også kjedelig og servil. Hvor er Nintendo som ga oss Wind Waker og A Link Between Worlds? Gud bedre…de tok med loading skjermer også «for å bevare den originale opplevelsen». Det er spinnvilt…
Dritbra av Nintendo. Jeg har lenge kritisert den dustete hundrelappen de skal ha for å oppdatere spill til Switch 2 så jeg håper dette blir en standard fremover.
I artikkelen: Hva skjedde med... «Go woke, go broke»?
•
03.09.2026 17:14
De bruker iallfall veldig mye tid på nett. Jeg bruker for mye tid der selv 😂
I artikkelen: Hva skjedde med... «Go woke, go broke»?
•
03.09.2026 17:13
Rene data og forskning pleier ikke å være dere anti-woke sin sterke side.
I artikkelen: Xbox-sjefen vil ikke bekrefte diskstasjon i Helix
•
02.09.2026 23:32
Her var det en del rykter og spekulasjoner. Det er jo null problem å slutte å abonnere på Gamepass hvis det ikke kommer fete spill.
Markdown
**fet tekst**fet tekst*kursiv tekst*kursiv tekst~~gjennomstrek~~gjennomstrek[Tekst](https://...)Lenketekst> SitatSitatblokk