Denne brukeren har ikke startet noen tråder ennå.
I artikkelen: Sony insinuerer at det bare finnes ett eksemplar av digitale spill – derfor får du ikke eie det
•
02.09.2026 16:33
Det ensidige hatet mot games as a service er også ganske malplassert i denne debatten. Spill som Fortnite og CoD Warzone lever i en helt annen verden. Du kan godt ikke like dem og Sonys satsing på dem, men litt nyansering hadde vært å foretrekke. Ikke alle ønsker å spille ENDA ett single-player superhelt spill heller.
I artikkelen: Sony insinuerer at det bare finnes ett eksemplar av digitale spill – derfor får du ikke eie det
•
02.09.2026 12:31
Kjære Sony, "kjøp" betyr at man eier "leie" betyr at man eier. Når det er sagt så gjelder jo dette absolutt alle digitale salg, og DET er et problem. Sony er bare spesielt gode på å plassere foten i munnen for tiden.
I artikkelen: Xbox-sjefen vil ikke bekrefte diskstasjon i Helix
•
01.09.2026 21:17
Dette er som å se en fotballspiller stå foran et åpent mål og lure på hva hen skal gjøre.
I artikkelen: Sony kjører to State of Play-sendinger torsdag
•
01.09.2026 21:11
Lurer på om de kommer til å nevne dette: https://www.eurogamer.net/playstation-reasonable-consumers-know-dont-own-digital-games
I tråden: Fable
•
29.08.2026 22:39
Jeg vil ikke se mer. Jeg er solgt på den britiske humoren allerede.
I artikkelen: Xbox gir alle med diskspill digitale utgaver
•
29.08.2026 22:37
Det blir vel da sånn at du kun får en digital lisens per disk. Tipper at du mister din digital lisens hvis du f.eks selger spillet og noen andre bruker disken.
I artikkelen: Velkommen, din son of a gun
•
29.08.2026 13:49
Det eneste nettsiden mangler er en Marathon spesial i 20 deler :-P
I artikkelen: Her er 26 minutter fra «GTA VI»
•
29.08.2026 13:44
Etter et litt labert førsteinntrykk (mest fordi jeg ikke falt helt for karakterene) så må jeg allikevel si at spillet lever sitt eget liv i hodet mitt allerede. Det ser virkelig ut som en morsom lekegrind.
•
29.08.2026 13:38
Jeg håper virkelig på noe skikkelig drama ala RDR2. Jeg tror på mer alvor og tyngde denne gangen, en retur til tonen i GTA 4 men i mer solfylte omgivelser.
•
29.08.2026 13:36
Fett! Får håpe det kjører like fint på Series X da.
Markdown
**fet tekst**fet tekst*kursiv tekst*kursiv tekst~~gjennomstrek~~gjennomstrek[Tekst](https://...)Lenketekst> SitatSitatblokk