Denne brukeren har ikke startet noen tråder ennå.
I artikkelen: EU vil nekte barn under 15 å spille på nett
•
17.09.2026 14:00
Nydelig! Denne loven skulle ha kommet året etter Fortnite kom på banen, men bedre sent enn aldri. Når det er sagt så burde det kanskje være en mulighet for å spille som gjest på pappas konto. Jeg hadde lyt til å spille med jentungen men jeg gidder ikke lage en Epic konto for henne. Vi har allerede andre spill vi spiller også.
I artikkelen: PlayStation dropper Kojimas «Physint» – Xbox rykker inn som utgiver
•
15.09.2026 02:08
Jeg bryr meg ikke om hvordan det går med Xbox heller for å være helt ærlig. Det eneste jeg bryr meg om er at det er skikkelig konkurranse i markedet. Hadde jeg kjøpt en Playstation denne generasjonen så hadde jeg ikke vært så fornøyd.
I artikkelen: PlayStation dropper Kojimas «Physint» – Xbox rykker inn som utgiver
•
14.09.2026 18:34
Jeg gir blanke faen i hva andre valgte og hva salgstallene sier. Jeg velger ikke mine filmer, musikk, bøker eller spill basert på salgstall. Jeg har hatt den beste konsollgenerasjonen min noensinne så langt med kun en Series X, og jeg har vært innom alle konsollfabrikantene bortsett fra SEGA.
I artikkelen: «Stellar Blade»-studioet holder fast på AI-bruk
•
14.09.2026 15:10
De kan uansett brenne for sin pedo flørt.
I artikkelen: Fansen har loggført alle gangene Sony sier du eier spillene du kjøper
•
14.09.2026 11:32
Blir interessant å se om dette kommer til å styrke forbrukerrettigheter. Jeg har alltid antatt at jeg eier spill jeg kjøper digitalt til tilnærmet evig tid, med forbehold om at de som driver serveren ikke går konk osv. For noen vil det oppfattes naivt men jeg mener bestemt at vi har et moralsk rammeverk som følger språket. Kjøpe betyr ikke leie, uavhengig av hva som er gjemt i lange lovtekster man klikker ja til. Hvis min spill leverandør bryter den tilliten så skal det VELDIG mye til for å vinne den tilbake. Jeg er fortsatt sur på hvordan Nintendo har håndtert mine digitale kjøp f.eks.
•
12.09.2026 04:34
Blir du pult på jobb? Ok...jeg finner døra selv...
•
11.09.2026 13:40
Det var veldig gode grunner til å skaffe seg en Series X for 4 år siden. Nå er hardware så dyrt at det gir null mening å kjøpe noe som helst. Jeg kommer til å spille på min Series X i minst 4 år til uansett hva som kommer i fremtiden og hvis den skulle dø så blir det bøker istedenfor. Vi får håpe AI boblen sprekker så fort som mulig slik at vi kan få normale priser igjen.
I artikkelen: Her er 26 minutter fra «GTA VI»
•
11.09.2026 00:58
Jeg tror disse karakterene har potensiale til å vokse på meg. Arthur Morgan var en ganske treig type til å begynne med også, vil ikke spoile noe for de som ikke har spilt RDR2 men det ble noe rusk i øyet der etterhvert.
•
11.09.2026 00:55
Du liker å henge deg opp i at det kommer til PC😏
•
10.09.2026 21:26
Så spørs det om Xbox er like hypp på gjøre det ekslusivt. Jeg synes konsolleksklusivitet suger.
Markdown
**fet tekst**fet tekst*kursiv tekst*kursiv tekst~~gjennomstrek~~gjennomstrek[Tekst](https://...)Lenketekst> SitatSitatblokk