Til og med Den Blaserte (meg) synes dette så ganske så bra ut. Litt plastikk-aktige figurer, spesielt når våte men ellers så kunne jeg tenke meg dette. Altså, omgivelsene og effekter og mye ser virkelig bra ut. Og at jeg kan bruke mikrofonen med både humming, plystring eller instrumenter er jo helt genialt egentlig.
Og generelt virker alt både større og mer levende ut. Hvordan gress så så levende ut slo meg med en gang, for eksempel.
Men det gjenstår en del spørsmål og. Er det 1:1 remake? Åpenbart gjorde som med SF remake og slang på en del cutscenes som er en absolutt fin bonus. Men Zora's Domain? Hva skjer der?
Til hvilken grad bruker de HD rumble, noe som for meg er åpenbart ganske viktig.
De sier du kan eventuelt spille ALLE Zelda spillene på Switch 2, men jeg ser ikke noe Zelda CDi på den listen! HELLO!! PRINCESS?!
Så blir det store General Directen i morgen da. Spennende tider. Gi meg den ENE store overraskelsen nå da =)
Denne brukeren har ikke startet noen tråder ennå.
I artikkelen: Her er «Ocarina of Time»-remaken
•
08.09.2026 20:41
I artikkelen: Nintendo med to Direct-er på to dager
•
07.09.2026 21:55
Prøver å holde emg så nøytral som mulig. Var skeptisk til animerte Mario filmen men nå er begge store favoritter, meeeen live Zelda er en helt annen liga. Må si hun Bo jenta er et helt sinnsykt bra valg for Zelda da.
Kan gå begge veier. Du ser hvordan jeg reagerte på Lucia og Dufus Jason i GTA6 xD De skremte meg vekk fra spillet.
MEN! Det ryktes at OOT Reborn trolig ikke blir en 1:1 remake, så det kan bli artig.
Ikke lenge til nå. Dette e rjobben din, you lucky bastard. Jeg må vente å se dette etter jobb i morgen =)
Kan gå begge veier. Du ser hvordan jeg reagerte på Lucia og Dufus Jason i GTA6 xD De skremte meg vekk fra spillet.
MEN! Det ryktes at OOT Reborn trolig ikke blir en 1:1 remake, så det kan bli artig.
Ikke lenge til nå. Dette e rjobben din, you lucky bastard. Jeg må vente å se dette etter jobb i morgen =)
•
07.09.2026 21:41
Klar for Nintendogs Switch 2? 😜
I artikkelen: Jo, å kutte sporing er noe å være stolt av
•
07.09.2026 21:39
Tror det er på tide jeg støtter dere litt økonomisk, uten om bare med mitt herlige nærvær 🤪
Kult. For teste ut demoen en vakker dag når jeg har litt tid.
•
07.09.2026 09:56
Dette blir artig, men for holde meg skeptisk som vanlig. Spes når det gjelder filmen. Er noe annerledes enn Mario filmene (som var dritkule).
Skal vi håpe OOT Reborn blir mer enn en 1:1 remake?
Ryktes om både et helt nytt Smash Bros spill og et Adventures type StarFox spill, men hvordan kan de toppe Smash Ultimate? 😂
Gi meg Astral Chain 2 med gamle Platinum gjengen... Uhm..
Skal vi håpe OOT Reborn blir mer enn en 1:1 remake?
Ryktes om både et helt nytt Smash Bros spill og et Adventures type StarFox spill, men hvordan kan de toppe Smash Ultimate? 😂
Gi meg Astral Chain 2 med gamle Platinum gjengen... Uhm..
Vet hva du skrev, og derfor svarte jeg med at Helix garantert går hel-digitalt. Hvor mange fysiske spill har du på Series X?
I tråden: PlayStation Blackout 23-30 august
•
05.09.2026 18:26
Lurer på å fyre opp GodHand på min PS2 🤪 Den er en herlighet.
I artikkelen: Sony insinuerer at det bare finnes ett eksemplar av digitale spill – derfor får du ikke eie det
•
03.09.2026 00:21
Gruer meg mer og mer til den hel-digitale verden som nærmer seg i full fart. Holder på mine fysiske duppedingser, og ser ikke ut jeg går for PS6 ei Helix.
Nei vi vet ikke selvfølgelig, derfor spekulerer vi. Men hele industrien går i retning hel-digitalt og MS/Xbox følger nok med den trenden. Mye som peker på det ved siden av det og, som akkurat denne nye tjenesten og hvor taus Asha er om spørsmålet.
Spare penger på å kjøpe på Elkjøp? Er jo akkurat det de vil unngå med hel-digitalt, da. KOnsollen kjøper du der, spillene fra online butikken dems ;)
Spare penger på å kjøpe på Elkjøp? Er jo akkurat det de vil unngå med hel-digitalt, da. KOnsollen kjøper du der, spillene fra online butikken dems ;)
Markdown
**fet tekst**fet tekst*kursiv tekst*kursiv tekst~~gjennomstrek~~gjennomstrek[Tekst](https://...)Lenketekst> SitatSitatblokk