Ja dette var litt av en oppdatering. Bruker ikke handheld boost mye, men kan kanskje se litt på det igjen.
Og vedder lett at NMS blir første spillet som tar i bruk VRR muligheten her. Det er en av de som allerede bruker i handheld.
Denne brukeren har ikke startet noen tråder ennå.
I artikkelen: Switch 2 får endelig VRR-støtte i docken
•
10.09.2026 19:31
•
10.09.2026 19:29
Ro dæ ned nå, Franzuas.
I tråden: Hva lytter du til for tiden?
•
10.09.2026 16:49
Fikk litt dillaen på moderne klassisk som Ligeti, Penderecki og Gorecky. Mye berlig atmosfære.
•
10.09.2026 13:41
Is true!
I artikkelen: «Stellar Blade»-studioet holder fast på AI-bruk
•
10.09.2026 13:40
Stellar Blade er et av mine all time fav spill. Håpet på oppfølger. Men de gikk i aksjegaten og da slo den store alarmen: Tencent.
Så kom faktisk oppfølgeren, men uten Eve? Altså Evie har grodd på meg, men hun e rikke noe Eve. De burde ha fulgt den historien, men OK. For se.
Men med de pengene tjent når de gikk public kunne de vel ha leid inn folk? å vil jeg vite hva de skule bruke KI-en til.
KI videoen? Njaa. Den er KI. Hadde faktisk noen deler som var passe kule, mens andre ble det for KI.
Så kom faktisk oppfølgeren, men uten Eve? Altså Evie har grodd på meg, men hun e rikke noe Eve. De burde ha fulgt den historien, men OK. For se.
Men med de pengene tjent når de gikk public kunne de vel ha leid inn folk? å vil jeg vite hva de skule bruke KI-en til.
KI videoen? Njaa. Den er KI. Hadde faktisk noen deler som var passe kule, mens andre ble det for KI.
I artikkelen: Avslørte nytt «Metroid»-spill
•
10.09.2026 13:23
Dette ser jo kult og litt brutalt ut, menneh, litt vel mye action i denne traileren. Må jo ha de roligere snoke seg rundt delene og. Spilte aldri Dread egentlig. Burde vel se om jeg finner den en dag.
Elkjøp solgte MP4 skambillig, så har den da..
Elkjøp solgte MP4 skambillig, så har den da..
I artikkelen: «Star Fox Adventures» gjør comeback på Switch 2
•
10.09.2026 13:21
Rykte var det skulle bli et helt nytt SF Adventure spill.
Heller burde de lage et veldig stort SF spill som samler på flere av sjangerne til serien. Romskip seff, noe mer som Assault hvor du kan komme deg til fots på bakken, kanskje litt Adventures aktige opppdrag. Men stort. Kan fly litt fritt i verdensrommet, docke til rombaser hvor det er en del ting å gjøre enn bare se seg rundt. Typ butikker, barer, sted en kan vile.
Men tror den ideen er litt vel ambisiøs xD
Heller burde de lage et veldig stort SF spill som samler på flere av sjangerne til serien. Romskip seff, noe mer som Assault hvor du kan komme deg til fots på bakken, kanskje litt Adventures aktige opppdrag. Men stort. Kan fly litt fritt i verdensrommet, docke til rombaser hvor det er en del ting å gjøre enn bare se seg rundt. Typ butikker, barer, sted en kan vile.
Men tror den ideen er litt vel ambisiøs xD
I artikkelen: PlayStation dropper Kojimas «Physint» – Xbox rykker inn som utgiver
•
10.09.2026 13:03
Det er noe veldig galt hos PlayStation. De stengte Japan studios. Det var jo et faretegn og så dytter de Kojima rett bort til fienden. Joa, DS2 solgte ikke bra, men uansett, dette er veldig dårlig PR. Og OD er allerede et Xbox prosjekt . Hadde jo ikke tenkt meg PS6 ei Xbox Helix. Vi vet jo at alt av Xbox spill havner opp på PC uansett. Og der finnes det VR og, noe Sony droppe virker det som.
PC og hva Nintendo kommer med.
PC og hva Nintendo kommer med.
I artikkelen: Her er «Ocarina of Time»-remaken
•
09.09.2026 11:30
Synes den kler meg, jeg. 😇
I artikkelen: Her er «Ocarina of Time»-remaken
•
09.09.2026 11:30
Kanskje den ga av litt UE demo greia helt i starten, men den forsvant ganske fort. Omgivelser er jo lysår bedre. Men dette er jo ikke èn person som mekker på fritiden heller da 🤪
Markdown
**fet tekst**fet tekst*kursiv tekst*kursiv tekst~~gjennomstrek~~gjennomstrek[Tekst](https://...)Lenketekst> SitatSitatblokk