Eller en PS5 eller en GPC. Er blitt svindyrt ja. Men folk valgte ikke Xbox S/X fire år siden. Salgstallene er, som jeg har nevnt mer enn nok ganger her, dritdårlige...Fordi alt kommer til PC dag en hvor du har Steam, GOG og tom Epic i pluss*, og flere til andre konsoller uansett. Hvorfor kjøpe Series når du har bedre alternativer er beyond me.
Så faktisk en Series X på finn.no her om uken for 5 lapper. Den skulle visst fungere helt fint, men dekselet var noe ripet. Tenkte jeg hadde råd til den lett...Men så kom jeg på at jeg hadde nok ikke brukt den og den hadde samlet støv uansett. Kanskje brukt den til OD kommer, men den kommer til PC og xD
*At Helix blir open Windows PC box er like stor drøm som KI boblen sprekker i morgen. Ingen av dem skjer.
Men tilbake litt til topicen: Er virkelig utrolig hva avdeling PlayStation driver med for tiden. Jage vekk Kojima er faktisk veldig dårlig for PR avdelingen. Hva som skjedde vet jeg ikke, og det kan være mye rart, men dette kunne de og burde de ha ordnet opp i. Men både PS og Xbox liker å få Nintendo til å se ut som den kuleste for tiden, og det var ikke akkurat slik et år siden.
Denne brukeren har ikke startet noen tråder ennå.
I artikkelen: PlayStation dropper Kojimas «Physint» – Xbox rykker inn som utgiver
•
13.09.2026 00:07
Aldri var det lettere å koble en PC til TV enn i dag.
I artikkelen: PlayStation dropper Kojimas «Physint» – Xbox rykker inn som utgiver
•
13.09.2026 00:06
Den døren burde ha smækka rumpa di for den der xD
I artikkelen: «Stellar Blade»-studioet holder fast på AI-bruk
•
11.09.2026 11:08
Vet 🤣
•
11.09.2026 11:07
Rister bare på hodet nå, jeg 😂
•
11.09.2026 11:06
Vet. Er jo det Asha prøver seg litt på. Men so what? Kommer det til PC er det ikke eksklusivt uansett. Og da kommer den gide gamle: hvorfor skaffe seg Xbox og ikke PC? (Om prisene var normale da 🤪).
I artikkelen: Her er 26 minutter fra «GTA VI»
•
11.09.2026 01:07
Klarte såvidt å se ferdig pga de to er så forbanna dårlige 😂 Peach og Mario i de to siste filmene har mer dybde, peronlighet og originalitet enn disse fra hva jeg så der.
Har ikke spikt RDR ei RDR2 men kanskje en vakker dag når tiden lar meg. Prøver på backloggen siden mye av det nye er ikke helt min halvliter uansett. Finnes en del bra der og da. Bare lite.
Har ikke spikt RDR ei RDR2 men kanskje en vakker dag når tiden lar meg. Prøver på backloggen siden mye av det nye er ikke helt min halvliter uansett. Finnes en del bra der og da. Bare lite.
•
11.09.2026 01:01
Og? Kommer det til PC er det ikke eksklusivt til Xbox. Ganske lett. For se om det kommer til PS5 eller PS6 da. Det er en annen historie 🤪
Uansett leeenge til vi ser noe av dette spillet siden OD skal bli ferdig først.
Uansett leeenge til vi ser noe av dette spillet siden OD skal bli ferdig først.
•
10.09.2026 23:02
Kommer til PC og uansett, så helt eksklusivt blir det ikke.
I artikkelen: «Stellar Blade»-studioet holder fast på AI-bruk
•
10.09.2026 21:46
Ikke bare jeg som så det, nei 🤪
Markdown
**fet tekst**fet tekst*kursiv tekst*kursiv tekst~~gjennomstrek~~gjennomstrek[Tekst](https://...)Lenketekst> SitatSitatblokk