Denne brukeren har ikke startet noen tråder ennå.
I artikkelen: «Halo»-utviklingen flyttes til Activision
•
22.09.2026 20:08
Press for f betale respekt 700 for Jared Leto skin som twerker mens spillet tar for seg de 650 millionene som døde under Reachs fall
Helvete heller! Jeg har betalt for spillet, da vil jeg ikke ha reklame dyttet i fleisen fordi microsoft har gjort enda en dårlig finansiell avgjørelse. Tror dette vil skade mer enn det gagner dem om det tas i bruk, hva med andre utviklere? Hvis jeg ser 2 spill av interesse og et er av microsoft med reklame mens, og det andre er av f.eks capcom uten reklame skal det lite til for at jeg velger capcom
I artikkelen: EU vil nekte barn under 15 å spille på nett
•
18.09.2026 13:51
Tror et totalforbud vil møte mer motstand enn de er villige til å handle mot. Redusert tilgjengelighet for private samtaler eller et forbud for mikrofonkommunikasjon er mer realistisk. "Du er ikke gammel nok til å spille mario kart" høres dumt ut
Løsning på et problem som ikke burde eksistert i utgangspunktet
I artikkelen: «007 First Light» utsatt nok en gang på Switch 2
•
16.09.2026 15:44
Aldri et godt tegn med flere utsettelser, eller utsettelser rett før lansering. Ser vi på en kommende kansellering?
I artikkelen: Fansen har loggført alle gangene Sony sier du eier spillene du kjøper
•
15.09.2026 13:39
Sony prøver å finne den minste dommeren de kan for de vil bli kjørt hardt i retten
I artikkelen: Sony stopper «Last of Us 2»-flerspiller
•
14.09.2026 12:29
Sony så deres siste episode av rad crew og tenkte "Ja, men hva om vi fikk MER dårlig PR?"
I artikkelen: «Moss»-studioet Polyarc stenger etter tolv år
•
12.09.2026 13:26
VR var kanskje for smal nisje? Ser nå ut some interessen for det har dødd ut, og erstattet av live-service
Edit: Erstattet som trend er kanskje mer passende
Edit: Erstattet som trend er kanskje mer passende
I artikkelen: PlayStation dropper Kojimas «Physint» – Xbox rykker inn som utgiver
•
11.09.2026 18:54
Nå har jo sony vist at de ikke er interessert
I artikkelen: PlayStation dropper Kojimas «Physint» – Xbox rykker inn som utgiver
•
10.09.2026 15:11
Hva faen er det egentlig som skjer hos playstation? Prøver de å få spillavdelingen til å følge sonyverse filmene ned i dragsuget?
Markdown
**fet tekst**fet tekst*kursiv tekst*kursiv tekst~~gjennomstrek~~gjennomstrek[Tekst](https://...)Lenketekst> SitatSitatblokk