De skulle jeg gjerne spilt selv! Jeg vokste selv opp med Dynasty Warriors når jeg var liten. Det er mulig de er hovedårsaken til at jeg fikk sansen for voldelige spill sånn generelt. Før det gikk det i Spyro og Mummitrollet.
Denne brukeren har ikke startet noen tråder ennå.
I artikkelen: Saksøker Twitch og Amazon for AI-trening
•
25.08.2026 15:27
Jeg regner med at de gjør det selv om de vet at alle hater det fordi dataene de stjeler inn og bruker i KI-modellene sine er verdt "crime tax"-en de må betale fra søksmål. Du skal nok se at de fortsetter med dette selv etter at lovverk er på plass, fordi bøtene de må betale på lang vei koster mindre enn pengene de komme til å tjene på tjuveriene.
I artikkelen: Riot gir opp «2XKO»
•
21.08.2026 10:28
Skal jeg være ærlig, hadde jeg aldri hørt om dette spillet før nå. Riot gjorde en helt råtten jobb med markedsføring.
I artikkelen: PressFire kaster ut sporing
•
21.08.2026 00:51
Det høres for godt ut til å være sant. Jeg har alltid tenkt at det må være en grunn til at ingen andre klarer å drive nettside slik.
Vi får se hvordan det går. Jeg kjenner at jeg har vanskelig for å glede meg, siden jeg er blitt så nedtrykket av at hele resten av internett alltid skal være så besatt av å tjene penger, bruke KI, spore folk og lære absolutt alt det er å vite om dem.
Men jeg vil jo ikke være sånn. Så jeg får støtte siden og håpe at dere klarer å forbli uavhengig fremover også.