Spillet som først ble annonsert på E3 2008 tar tydeligvis lengre tid å gjøre ferdig enn Ubisoft trodde. Det figurerte på releaselister for 2009, men ble senere flyttet på både én og to ganger.

I sin siste finansrapport har «I Am Alive» fått en antatt utgivelse i neste finansår, som strekker seg fra 1. april 2010 til 31. mars 2011.

 

Adam Collins er en av de overlevende.

BYTTET UTVIKLER

LinkedIn-profilen til Charles Gaudron, seniordesigner hos Darkworks, røper at vi må vente en god stund på det lovende spillet.

Superannuation gravde opp disse opplysningene rundt Gaudrons jobbprosjekter.

Optimistene av oss håper kanskje tidlig 2010, men Gaudron fører opp spillet som en 2011-tittel: «I Am Alive (PS3/Xbox 360, Ubisoft, 2011)», skriver han på LinkedIn.

Les også: Ubisoft utsetter stortitler.
Les også: Usikkerhet om Beyond Good & Evil-oppfølger.

Tidligere i år ble «I Am Alive» satt bort til Ubisofts Shanghai-studio, så det er fortsatt håp om at spillet kommer før 2011. I hvert fall om Shanghai er mer effektive enn Gaudron og hans Darkworks-studio...

«I Am Alive» er et action/overlevelsesspill som finner sted i Chicago rett etter et ødeleggende jordskjelv. Vannmangelen gjør at desperasjonen stiger, og vår helt Adam Collins har i tillegg mistet spor etter kjæresten sin, Alice.

 

Se video:

 

 

Annonse

Kommentarer

På forsiden nå

top-article

Har du «Tetris» på mobilen?

Om det er laget av EA bør du lese dette.

Les mer

Nintendo vant forbrukerrettsaken mot Norge og Tyskland

Søksmålet om forhåndsbestillinger av spill på Switch forkastet. Anken kan ta halvannet år.

Les mer