Er «Sekiro» det første From Software-spillet alle kan takle?

Spillet gjør ting mer rettferdig, men er fremdeles beinhardt. Her er ukas episode av Rad Crew.

28. mars 2019 16:28

(PressFire.no): From Software sine spill har rykte på seg for å være vanskelig, og det stemmer til en viss grad. Men det hander like mye om tålmodighet, noe jeg personlig ikke alltid har hatt. Hvertfall ikke når settingen er så kjip og trist som den er i middelalderverdenen til «Dark Souls». Men så likte jeg «Bloodborne» ganske godt, og «Sekiro» enda mer!

Vi diskuterer spillet i ukas episode av Rad Crew, og hvordan tålmodighet alltid vinner frem. Lær deg fiendens mønster, øv på timingen slik at du kan parere alt fienden kaster mot deg, og du vil komme langt. Å drepe bossene i dette spillet føles herlig, og Team Ninja har endelig fått ordentlig konkurranse når det gjelder ninja-actionspill. Nå venter vi bare på «Nioh 2»!

Apropos «Sekiro» snakker vi også om andre spillfigurer med amputerte lemmer i ukas episode. Alle husker vel den legendariske Capcom-helten Nathan Radd Spencer, også kjent som Bionic Commando. Det spillet ga ny mening til begrepet «swingers party»!

Ellers snakker vi også om informasjonen som har kommet ut hittil om Google sin Stadia-plattform, og fordelene og ulempene ved det å overlate all gamingen vår til en strømmetjeneste i fremtiden. 

Pluss: Apple lanserer enda et nytt gaming-initiativ i form av Apple Arcade, men blir dette annerledes fra alle andre ganger de har prøvd?

Snakkes i neste episode!
Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3