Denne brukeren har ikke startet noen tråder ennå.
I artikkelen: Her er 26 minutter fra «GTA VI»
•
11.09.2026 00:58
Jeg tror disse karakterene har potensiale til å vokse på meg. Arthur Morgan var en ganske treig type til å begynne med også, vil ikke spoile noe for de som ikke har spilt RDR2 men det ble noe rusk i øyet der etterhvert.
I artikkelen: PlayStation dropper Kojimas «Physint» – Xbox rykker inn som utgiver
•
11.09.2026 00:55
Du liker å henge deg opp i at det kommer til PC😏
I artikkelen: PlayStation dropper Kojimas «Physint» – Xbox rykker inn som utgiver
•
10.09.2026 21:26
Så spørs det om Xbox er like hypp på gjøre det ekslusivt. Jeg synes konsolleksklusivitet suger.
I artikkelen: «Skyrim» får snakkende IKEA-hylle
•
10.09.2026 21:24
Hahaha! Altså fuck det å spille Skyrim igjen men...nå blei jeg nesten frista! Genial collab!
I artikkelen: Nytt åpen-verden «Kirby»-spill på vei
•
10.09.2026 09:27
Her lukter det Nintendo magi! Tror det blir Switch på barna denne julen altså.
I artikkelen: Avslørte nytt «Metroid»-spill
•
09.09.2026 16:54
Dette ser fett ut!
I artikkelen: Jo, å kutte sporing er noe å være stolt av
•
09.09.2026 14:49
Hun troller verre enn meg, jo??
I artikkelen: Fjernet sex-minispill etter at 56 år gamle Dr. Loomis dundret over tenåringer i «Halloween»
•
09.09.2026 13:34
Egen alder delt på to, så legger man til 7 år. Det er god regel 😏
I artikkelen: Her er «Ocarina of Time»-remaken
•
09.09.2026 13:20
Jeg skjønner virkelig ikke hva folk gleder seg til? Har spilt OoT 5 ganger, inkludert Masters Quest. Det var fine greier det, men det har kommet mange spill som er langt bedre siden den gang. Jeg hadde håpet på en remake mer som RE4 remake. Dette er bare en slapp handjob fra Nintendo, den grafiske stilen er også kjedelig og servil. Hvor er Nintendo som ga oss Wind Waker og A Link Between Worlds? Gud bedre…de tok med loading skjermer også «for å bevare den originale opplevelsen». Det er spinnvilt…
Dritbra av Nintendo. Jeg har lenge kritisert den dustete hundrelappen de skal ha for å oppdatere spill til Switch 2 så jeg håper dette blir en standard fremover.