Annonse
Xbox-sjefen: - Neste generasjon føles like dramatisk som fra 2D til 3D

Xbox-sjefen: - Neste generasjon føles like dramatisk som fra 2D til 3D

13:42
Utvikler
Utgiver
Slippdato
Plattformer
Annonse
13:42

(PressFire.no): Den nye generasjonen med konsoller blir naturligvis vesentlig kraftigere enn forrige og med SSD-baserte, harddisker som vil ha en dramatisk innvirkning på hvordan spill utvikles og oppleves.

I tillegg åpnes det for nye fremskritt innen for eksempel grafikk, lyd, fysikk og kunstig intelligens.

Twitter blir Xbox-sjefen Phil Spencer spurt om hvilke teknologier han mener blir de største fremskrittene på den kommende Xbox-konsollen, og spør spesifikt om såkalt ray tracing (avansert lys- og overflate-teknologi).

Spencer bruker ikke små ord når han omtaler den neste konsollen fra Microsoft.

- Ray tracing blir flott. Jeg fokuserer mye på jobben vi gjør rundt Dynamic Latency Input (Journ. anm. Microsofts tiltak for å redusere etterslep i kontrollere).

- Slik jeg ser det føles spillene i den kommende generasjonen som like dramatisk som hoppet fra 2D til 3D, med tanke på prosessor-oppgradering, DLI, båndbredde til minne og SSD-harddisk.

Videre bedyrer han om at det nå ikke er lenge igjen før de skal avsløre spillene de planlegger for å slippe rundt lanseringen av konsollen.

Se alle Rad Crew-artikler (og podcaster) på Podcast-sidene.
Les alle våre «Den gangen da...»-tekster på undersiden her, eller se andre retrosaker her.
Les mer om spillrelaterte ting som skjer i Norge på vår underside her.
Les mer om e-sport og konkurransespilling på vår underside her.
Les flere meninger på vår samleside her.
Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3
Oppsummering
Positivt
Negativt
Skjermbilder (klikk for større)
No items found.
Xbox-sjefen: - Neste generasjon føles like dramatisk som fra 2D til 3D
Jarle Hrafn Grindhaug

(PressFire.no): Den nye generasjonen med konsoller blir naturligvis vesentlig kraftigere enn forrige og med SSD-baserte, harddisker som vil ha en dramatisk innvirkning på hvordan spill utvikles og oppleves.

I tillegg åpnes det for nye fremskritt innen for eksempel grafikk, lyd, fysikk og kunstig intelligens.

Twitter blir Xbox-sjefen Phil Spencer spurt om hvilke teknologier han mener blir de største fremskrittene på den kommende Xbox-konsollen, og spør spesifikt om såkalt ray tracing (avansert lys- og overflate-teknologi).

Spencer bruker ikke små ord når han omtaler den neste konsollen fra Microsoft.

- Ray tracing blir flott. Jeg fokuserer mye på jobben vi gjør rundt Dynamic Latency Input (Journ. anm. Microsofts tiltak for å redusere etterslep i kontrollere).

- Slik jeg ser det føles spillene i den kommende generasjonen som like dramatisk som hoppet fra 2D til 3D, med tanke på prosessor-oppgradering, DLI, båndbredde til minne og SSD-harddisk.

Videre bedyrer han om at det nå ikke er lenge igjen før de skal avsløre spillene de planlegger for å slippe rundt lanseringen av konsollen.

Annonse
Publisert 
Andre artikler om emnet
No items found.
Andre artikler

Xbox-sjefen: - Neste generasjon føles like dramatisk som fra 2D til 3D

Positivt
Negativt
Annonse
Ansvarlig redaktør: Jarle Hrafn Grindhaug
Redaksjonssjef: Erik Fossum