Annonse
Vurderte pirater, «De tre musketerer» og Rob Roy
Men det ble «Ghost of Tsushima».

Vurderte pirater, «De tre musketerer» og Rob Roy

Men det ble «Ghost of Tsushima».
15:09
13:18
Utvikler
Utgiver
Slippdato
Plattformer
Annonse
13:18
15:09

(PressFire.no): Det er i et innlegg etter lanseringen av «Ghost of Tsushima» at Sucker Punch-sjefen Brian Fleming oppsummerer den seks år lange utviklingen.

Han avslører at de vurderte flere andre temaer for sitt neste spill – inkludert pirater, Alexander Dumas-boka «De tre musketerer» og «den skotske Robin Hood» Rob Roy.

- Men vi kom hele tiden tilbake til føydale Japan og fortelle historien om en samurai-kriger, skriver han i innlegget.

- Og plutselig en ettermiddag på høsten fant vi historiske fortellinger om Mongol-invasjonen av Tsushima i 1274, og alt bare klikket.

Videre deler han de første konsepttegningene de skisserte for det visuelle uttrykket – og det er lett å kjenne dem i bilder fra spillet seks år etter.

Han er også åpen om at de midt i utviklingen mistet kontroller på prosjektet og beskriver det som å slåss med en blekksprut. De skal ha hatt problemer med å få oversikten og om gårsdagens versjon var bedre eller dårligere enn den foregående.

Det ble til slutt orden på sakene og tror selv at den sterke visjonen hele tiden har fått dem på rett kjøl.

Se alle podcaster på Podcast-sidene.
Les alle våre «Den gangen da...»-tekster på undersiden her, eller se andre retrosaker her.
Les mer om spillrelaterte ting som skjer i Norge på vår underside her.
Les mer om e-sport og konkurransespilling på vår underside her.
Les flere meninger på vår samleside her.
Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3
Oppsummering
Positivt
Negativt
Skjermbilder (klikk for større)
No items found.
Men det ble «Ghost of Tsushima».
Vurderte pirater, «De tre musketerer» og Rob Roy
Jarle Hrafn Grindhaug

(PressFire.no): Det er i et innlegg etter lanseringen av «Ghost of Tsushima» at Sucker Punch-sjefen Brian Fleming oppsummerer den seks år lange utviklingen.

Han avslører at de vurderte flere andre temaer for sitt neste spill – inkludert pirater, Alexander Dumas-boka «De tre musketerer» og «den skotske Robin Hood» Rob Roy.

- Men vi kom hele tiden tilbake til føydale Japan og fortelle historien om en samurai-kriger, skriver han i innlegget.

- Og plutselig en ettermiddag på høsten fant vi historiske fortellinger om Mongol-invasjonen av Tsushima i 1274, og alt bare klikket.

Videre deler han de første konsepttegningene de skisserte for det visuelle uttrykket – og det er lett å kjenne dem i bilder fra spillet seks år etter.

Han er også åpen om at de midt i utviklingen mistet kontroller på prosjektet og beskriver det som å slåss med en blekksprut. De skal ha hatt problemer med å få oversikten og om gårsdagens versjon var bedre eller dårligere enn den foregående.

Det ble til slutt orden på sakene og tror selv at den sterke visjonen hele tiden har fått dem på rett kjøl.

Annonse
Publisert 
Andre artikler om emnet
Andre artikler

Vurderte pirater, «De tre musketerer» og Rob Roy

Positivt
Negativt
Annonse
Ansvarlig redaktør: Jarle Hrafn Grindhaug
Redaksjonssjef: Erik Fossum
Salg/Sales: sales@pressfire.no
dark mode