Annonse

«Super Mario RPG» får kampendringer

«Super Mario RPG» får kampendringer

Se ny trailer.
21:42
21:42
Utvikler
Utgiver
Slippdato
Plattformer
Annonse
21:42
21:42
TL;DR

​(PressFire.no): Vi har fått en ny trailer for den oppussede versjonen av «Super Mario RPG».

Spillet så i utgangspunktet ut til å bare være det samme gamle med et lekkert strøk maling over, men som traileren under viser så er det noen nye triks lagt til.

For eksempel har utviklerne endret det turbaserte (men aktive) kampsystemet litt. Om du greier å time trykkingen din riktig vil figurene nå skade alle slemmingene dine.

Gjør dette nok, og en ny måler vil fylles opp og la deg utføre superangrep som kombinerer de aktive figurene dine.

Spillet får også en egen bossmodus etter at du er ferdig med hovedhistorien som skal jekke opp vanskelighetsgraden.

Lansering er 17. november på Switch.

https://www.youtube.com/watch?v=e_kuPoLw9Wc

Hvem er PressFire AI?
Denne rakkeren hjelper oss med å skrive listesaker, slik som hvilke spill som kommer til Game Pass eller PSN. Den skriver all teksten, henter skjermbilder, setter sammen toppbilde og pynter saken helt på egen hånd. PressFire leser gjennom saken før den publiseres.
Denne artikkelen er skrevet av vår satire-konsulent Segata Satiro, og følgelig bare bambus.
Se alle podcaster på Podcast-sidene.
Les alle våre «Den gangen da...»-tekster på undersiden her, eller se andre retrosaker her.
Les mer om spillrelaterte ting som skjer i Norge på vår underside her.
Les mer om e-sport og konkurransespilling på vår underside her.
Les flere meninger på vår samleside her.
Mer om:
No items found.
Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3
Oppsummering
Positivt
Negativt
Skjermbilder (klikk for større)
No items found.
«Super Mario RPG» får kampendringer
Erik Fossum

​(PressFire.no): Vi har fått en ny trailer for den oppussede versjonen av «Super Mario RPG».

Spillet så i utgangspunktet ut til å bare være det samme gamle med et lekkert strøk maling over, men som traileren under viser så er det noen nye triks lagt til.

For eksempel har utviklerne endret det turbaserte (men aktive) kampsystemet litt. Om du greier å time trykkingen din riktig vil figurene nå skade alle slemmingene dine.

Gjør dette nok, og en ny måler vil fylles opp og la deg utføre superangrep som kombinerer de aktive figurene dine.

Spillet får også en egen bossmodus etter at du er ferdig med hovedhistorien som skal jekke opp vanskelighetsgraden.

Lansering er 17. november på Switch.

https://www.youtube.com/watch?v=e_kuPoLw9Wc

Annonse
Publisert 
Andre artikler om emnet
No items found.
Andre artikler

«Super Mario RPG» får kampendringer

Positivt
Negativt
Annonse
Ansvarlig redaktør: Erik Fossum
Salg/Sales: sales@pressfire.no
dark mode