Snikoppdatering til «Spider-Man: Miles Morales» åpner for 60 fps med ray tracing

På PS5.

10. desember 2020 14:04

(PressFire.no): I oppdatering sluppet over natta åpner nå for en svært interessant mulighet for «Spider-Man: Miles Morales» på PlayStation 5.

Som mange PlayStation 5-eiere nok allerede har fått med seg må man ofte velge mellom fin grafikk, med lys og skyggesporing (ray tracing) og 4K-oppløsning eller 60 bilder i sekundet.

Dette er typisk et valg man må velge mellom i lanseringsspillet «Spider-Man: Miles Morales» - som for noen kanskje er et litt tøft valg å ta.

I spillet brukes ray tracing blant annet til å vise speilbilde av byen og figurene i alle vinduer i bygningene, noe det er mye av.

Med den nye oppdateringen kommer det nå en tredje valgmulighet – performance mode med ray tracing – altså silkemyke 60 bilder per sekund, men også med lys- og skyggesporing (ray tracing).

Det er foreløpig usikkert hvilke andre kompromiss man eventuelt gjør med valget, men sannsynligvis går det på bekostning av oppløsning.

Vi har selv testet det nye valget og foreløpig ser det ut som et svært attraktivt valg.


Deprecated: preg_match(): Passing null to parameter #2 ($subject) of type string is deprecated in /home/pressfire/www/production/pf23/artikkel.php on line 422
Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3