Annonse
Annonse
«Sekiro» er det raskest selgende From-spillet så langt
To millioner på ti dager.

«Sekiro» er det raskest selgende From-spillet så langt

To millioner på ti dager.
3:57
13:51
Utvikler
Utgiver
Slippdato
Plattformer
13:51
3:57

(PressFire.no): Det nyeste From Software-spillet, «Sekiro: Shadows Die Twice», slår selskapets salgsrekorder som bare det.

Det melder utgiver Activision, som sier spillet solgte to millioner eksemplarer på bare ti dager. Dette er tallene fram til 1. april, så enda flere salg er nok kommet inn også.

Spillene de lager i samme sjanger har progressivt solgt bedre og bedre over årene: «Dark Souls» 2,37 millioner på halvannet år. «Dark Souls 2» nådde 2,5 millioner på et år, og «Dark Souls 3» brukte noen måneder på å nå tre millioner.

«Bloodborne» brukte rundt seks måneder for å nå to millioner solgte. Dette er med andre ord bra nyheter for From både økonomisk og statusmessig, som ikke er blant de største utviklerhusene i verden.

Vår anmelder skyggebokset rundt i leiligheten i glede etter å ha spilt spillet også:

- «Sekiro: Shadows Die Twice» er like torturerende vanskelig som det er deilig å mestre, og kombinasjonen av føydalsettingen, utspekulert sniking og et enda mer hektisk og presist kampsystem er akkurat det spranget From-oppskriften trengte for å føles så relevant som den fortjener i 2019, skreiv han.

Se alle Rad Crew-artikler (og podcaster) på Podcast-sidene.
Les alle våre «Den gangen da...»-tekster på undersiden her, eller se andre retrosaker her.
Les mer om spillrelaterte ting som skjer i Norge på vår underside her.
Les mer om e-sport og konkurransespilling på vår underside her.
Les flere meninger på vår samleside her.
Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3
Mer om:
Oppsummering
Positivt
Negativt
Skjermbilder (klikk for større)
No items found.
Andre artikler om emnet
No items found.
Andre artikler

«Sekiro» er det raskest selgende From-spillet så langt

Positivt
Negativt
Annonse
Ansvarlig redaktør: Jarle Hrafn Grindhaug
Redaksjonssjef: Erik Fossum