Annonse
- Mer av alt som gjorde «Super Mario Maker» bra
Men vi får fremdeles ikke «Super Mario 2»-baner, og det er litt trist. Her er ukas Rad Crew podcast.

- Mer av alt som gjorde «Super Mario Maker» bra

Men vi får fremdeles ikke «Super Mario 2»-baner, og det er litt trist. Her er ukas Rad Crew podcast.
2:44
14:29
Utvikler
Utgiver
Slippdato
Plattformer
Annonse
14:29
2:44

(Rad Crew): Da «Super Mario Maker» lot spillere få lage egne «Mario»-nivåer raskt og enkelt, var Nintendo virkelig inne på noe. Det var kanskje egentlig kun Wii U-en sitt manglende publikum som la en demper på spillets evne til å trenge gjennom i mainstreamen, men nå som oppfølgeren er ute på Switch tror vi at ting virkelig kan eksplodere.

Are har testa spillet og forteller om hva han syns er bra og ikke fullt så bra med oppfølgeren. Vi savner fremdeles muligheten til å bygge «Super Mario Bros 2»-nivåer, og «3D World» banene er ikke så interessante som resten, men jaggu er ikke dette er fantastisk plattformspill uansett.

I ukas Topp 5 tar vi også for oss bygging, nemlig med spill som kom med innebygget «level editor» og lot deg bygge egne nivåer. I «Warcraft 3» sitt tilfelle førte dette til at flere nye spillsjangere ble populære, f.eks. «DOTA» som startet en av de mest populære spilltypene i verden.

I nyhetene snakker vi blant annet om den tvilsomme legaliteten til spillbutikken G2A, som nok en gang er i hardt vær med spillutviklere som sier rett ut at de foretrekker at folk piratkopierer fremfor å kjøpe fra G2A.   

iTunes — RSS-feed — Last ned lydfil — Spotify

Se alle Rad Crew-artikler (og podcaster) på Podcast-sidene.
Les alle våre «Den gangen da...»-tekster på undersiden her, eller se andre retrosaker her.
Les mer om spillrelaterte ting som skjer i Norge på vår underside her.
Les mer om e-sport og konkurransespilling på vår underside her.
Les flere meninger på vår samleside her.
Mer om:
Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3
Oppsummering
Positivt
Negativt
Skjermbilder (klikk for større)
No items found.
Men vi får fremdeles ikke «Super Mario 2»-baner, og det er litt trist. Her er ukas Rad Crew podcast.
- Mer av alt som gjorde «Super Mario Maker» bra
Jostein Hakestad

(Rad Crew): Da «Super Mario Maker» lot spillere få lage egne «Mario»-nivåer raskt og enkelt, var Nintendo virkelig inne på noe. Det var kanskje egentlig kun Wii U-en sitt manglende publikum som la en demper på spillets evne til å trenge gjennom i mainstreamen, men nå som oppfølgeren er ute på Switch tror vi at ting virkelig kan eksplodere.

Are har testa spillet og forteller om hva han syns er bra og ikke fullt så bra med oppfølgeren. Vi savner fremdeles muligheten til å bygge «Super Mario Bros 2»-nivåer, og «3D World» banene er ikke så interessante som resten, men jaggu er ikke dette er fantastisk plattformspill uansett.

I ukas Topp 5 tar vi også for oss bygging, nemlig med spill som kom med innebygget «level editor» og lot deg bygge egne nivåer. I «Warcraft 3» sitt tilfelle førte dette til at flere nye spillsjangere ble populære, f.eks. «DOTA» som startet en av de mest populære spilltypene i verden.

I nyhetene snakker vi blant annet om den tvilsomme legaliteten til spillbutikken G2A, som nok en gang er i hardt vær med spillutviklere som sier rett ut at de foretrekker at folk piratkopierer fremfor å kjøpe fra G2A.   

iTunes — RSS-feed — Last ned lydfil — Spotify

Annonse
Publisert 
Andre artikler om emnet
No items found.
Andre artikler

- Mer av alt som gjorde «Super Mario Maker» bra

Positivt
Negativt
Annonse
Ansvarlig redaktør: Jarle Hrafn Grindhaug
Redaksjonssjef: Erik Fossum