Etter hva som kan virke som spillhistoriens største kontrovers etter Valves «Left 4 Dead 2»-annonsering på E3 i år, ser det ut til at utviklerne holder ord og fortsetter gratis support av produktene sine.
Les også: E3-intervju med mannen bak «Left 4 Dead 2».
I september slippes nemlig en ny kampanje til «Left 4 Dead» kalt «Crash Course», sammen med en rekke mindre oppdateringer og hittil uspesifiserte justeringer.
Den nye kampanjen er satt mellom de to originale scenarioene «No Mercy» og «Dead Toll», og vil utdype hva som skjedde med de fire rollefigurene etter den heseblesende avslutningen på toppen av Mercy-hospitalet.
Uheldigvis klarer ikke Microsoft å følge prisfilosofien til Valve helt, noe som betyr at Xbox 360-versjonen vil bli priset til 560 Microsoft-poeng – det vil si rundt 50 norske kroner.
Les også: «Left 4 Dead 2» debuterer på E3
Les også: Vår anmeldelse av «Left 4 Dead»
«Crash Course» vil være spillbar i samtlige av spillets moduser, selv om fokuset har ligget på Versus, der spillere konkurrerer mot hverandre.
I tillegg har utviklerne satt seg som mål å holde scenarioet kort, med 30 minutter som en reell varighet på opplevelsen.
Du kan finne en dypere gjennomgang av oppdateringen her.