Onlinedelen til «Killzone 2» er råbra, det vet vi. Og nå får utvikleren belønningen. For ifølge communitysiten til «Killzone 2» har spillet nå rundet 1 million onlinespillere og når dermed nok en milepæl to måneder etter lansering.
Les også: Vår anmeldelse av «Killzone 2».
Les også: Vår anmeldelse av multiplayerdelen av «Killzone 2».
Spillet som ble sluppet i februar har dermed klart å sprenge flere barrierer.
«Killzone 2» ble også det første PS3-spillet fra Sony som har solgt mer enn 500.000 eksemplarer i USA, og i mars feiret spillet 1 million solgte eksemplarer totalt.
Les også: «Uncharted 2» fikk Killzone-hjelp.
Guerilla Games fortsetter å smi mens jernet er varmt og slipper i dag en utvidelsespakke til onlinespillere kalt «Steel and Titanium».
Se også: Video fra utvidelsespakken.
Pakken inneholder to nye kart, hvor det ene er om bord i et romskip mens det andre er om bord i et tog i bevegelse.
Denne pakken skal bli etterfulgt av enda en utvidelse som har fått det kryptiske kallenavnet «Retro».
Hva det betyr vet vi ingenting om enda. Det spekuleres om noen kart fra det første Killzone.
«Killzone 2»-eiere kan laste ned to nye kart i dag, kalt «Steel and Titanium».