Annonse

Derfor var ikke «Everwild» på Microsofts sending i går

- Utviklingen rykker tilbake til start og sikter på 2024.

Derfor var ikke «Everwild» på Microsofts sending i går

- Utviklingen rykker tilbake til start og sikter på 2024.
14:18
23:54
Utvikler
Utgiver
Slippdato
Plattformer
Annonse
23:54
14:18
Denne artikkelen er skrevet av vår satire-konsulent Segata Satiro, og følgelig bare bambus.

​(PressFire.no): Det var i november 2019 at Microsoft-studioet Rare annonserte ​et nytt eventyrspill de har kalt «Everwild», som var merkelig fraværende fra gårsdagens E3-sending.

Det var det en god grunn til – siden den gangen har Rare mistet den kreative lederen på prosjektet og studioet har valgt å begynne helt på ny. Det ifølge kilder til Video Game Chronicle.

Rare-utvikler Louise O’Connoar bekrefter overfor nettiden at de nå har har satt en av sine veteraner, Gregg Mayles, på jobben.

En av kildene hevder at det er ledelsens mandat om å ikke ha kamp eller slåssing i spillet ga utviklerne utfordringer de ikke klarte å komme over.

https://www.youtube.com/watch?v=WSWnnQMSPjc

Se alle podcaster på Podcast-sidene.
Les alle våre «Den gangen da...»-tekster på undersiden her, eller se andre retrosaker her.
Les mer om spillrelaterte ting som skjer i Norge på vår underside her.
Les mer om e-sport og konkurransespilling på vår underside her.
Les flere meninger på vår samleside her.
Mer om:
No items found.
Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3
Oppsummering
Positivt
Negativt
Skjermbilder (klikk for større)
No items found.
- Utviklingen rykker tilbake til start og sikter på 2024.
Derfor var ikke «Everwild» på Microsofts sending i går
Jarle Hrafn Grindhaug

​(PressFire.no): Det var i november 2019 at Microsoft-studioet Rare annonserte ​et nytt eventyrspill de har kalt «Everwild», som var merkelig fraværende fra gårsdagens E3-sending.

Det var det en god grunn til – siden den gangen har Rare mistet den kreative lederen på prosjektet og studioet har valgt å begynne helt på ny. Det ifølge kilder til Video Game Chronicle.

Rare-utvikler Louise O’Connoar bekrefter overfor nettiden at de nå har har satt en av sine veteraner, Gregg Mayles, på jobben.

En av kildene hevder at det er ledelsens mandat om å ikke ha kamp eller slåssing i spillet ga utviklerne utfordringer de ikke klarte å komme over.

https://www.youtube.com/watch?v=WSWnnQMSPjc

Annonse
Publisert 
Andre artikler om emnet
No items found.
Andre artikler

Derfor var ikke «Everwild» på Microsofts sending i går

Positivt
Negativt
Annonse
Ansvarlig redaktør: Jarle Hrafn Grindhaug
Redaksjonssjef: Erik Fossum
Salg/Sales: sales@pressfire.no
dark mode