(PressFire.no): Når Valve nå oppdaterte kartet de_nuke og introduserte Operation Wildfire til «Counter-Strike: Global Offensive», brukte det også anledningen til å jazze opp selve spillet.
I lys og skygge
I den anledning har de laget en egen liste over nyhetene, som ikke bare nevner effektene, men også viser forskjellen sammenlignet med hvordan det så ut før.
Det er spesielt lys- og skygge-effekter som nå blir forbedret, men også refleksjoner og nye og mer avanserte løsninger for teksturer.
Se for eksempel her, hvor Valve har implementert såkalt anisotropic reflection-emulering – en effekt som de selve forklarer vanligvis oppstår på røffe overflater som er enten våte eller blanke.

Se før og etter
Her kan du se hvordan de har åpnet for såkalt super sampling, som gir langt bedre skygger fra objekter i miljøet (du kan flytte på skillet mellom «før og etter»):
Her kan du se hvordan de også har lagt til nye muligheter for å lage skyggeffekter på materialer:
Alle de nye effektene blir tilgjengelig for dem som lager kart til «Counter-Strike: Global Offensive» - se flere eksempler på Valve sine nettsider.