Hvorfor ser maten i mange spill så digg ut?

Vi var sultne da vi lagde denne episoden av Rad Crew, sorry.

26. januar 2017 18:47

(PressFire.no): OK, vi innrømmer at vi var sultne når vi planla denne episoden, vi kan bare la det ligge, greit? Mat i spill har en tendens til å se ganske snacksent ut, til tross for at den er digital og slettes ikke spiselig.

Derfor laget vi en Topp 5-liste i ukas episode over spill som virkelig byr på varierte og nydelige matretter som vi kunne tenke oss å spise i virkeligheten. Fra «Final Fantasy XV» sine gourmetretter til de landlige bondekosten i «Skyrim»: Her er det nok til alle! 

Vi har også testa demoen til det kommende «Nier: Automata» Det er imponerende hvordan spillet klarer å kombinere typiske trekk fra spill som «DmC» og blande dem med såkalte «bullet hell»-mekanikker, og vi gleder oss veldig til det ferdige produktet kommer i Mars. Det virker som Platinum Games på sitt beste! 

Vi kommer også innom såvidt innom «Yakuza 0», og Inger Lise er bare 3 år sen med å runde «The Last of Us». Velkommen etter! Neida, jo flere som opplever det spillet jo bedre. 

Vi diskuterer også hvor mye Willem Defoe er for mye Willem Defoe i «Beyond: Two Souls» som nettopp var på tilbud på PS4 og som en av oss beklageligvis kjøpte for andre gang. Oops!

Som dessert i denne episoden er vi i det filosofiske hjørnet og hører fra lytterne i ukens spørsmål, der de deler med oss sine tanker om hvorvidt spillmediet kan levere like god historiefortelling som film og bøker. Hva syns du?  

iTunes-link -- RSS-feed -- Direkte nedlasting

Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3