Annonse

- Forbedret på nesten alle måter

Vi snakker «Shadow of War» og «WWE2K18» i ukas podcast.

- Forbedret på nesten alle måter

Vi snakker «Shadow of War» og «WWE2K18» i ukas podcast.
2:47
13:26
Utvikler
Utgiver
Slippdato
Plattformer
Annonse
13:26
2:47
TL;DR

(Rad Crew): Kontroverser om veldedighet og «loot-kister» til tross: Det er godt å være tilbake i Tolkiens verden av magi og orker. Vi snakker om forbedringer, men også et par frustrasjoner i ukas episode. 

Utvidelsen av «nemesis»-systemet fra eneren er i stor grad vellykket, med et mer komplekst hierarki og orker som har mer personlighet enn i forrige. Kampsystemet føles også som om det flyter bedre, og vi er godt fornøyd så langt. Alle mekanikkene sitter som ei kule: Så får det heller være at selve handlingen er like interessant som oppvaskvann. Og hva er greia med Shelob?

Vi har også testa «WWE 2K18», et spill som prøver å omfavne akkurat litt for mye i sin søken etter å representere alt av WWE i ett og samme spill. Det er veldig moro å arrangere drømmekamper med dine favorittstjerner, og det er tilfredsstillende å gjøre alle «moves» som du kjenner fra TV og ulike WWE-events.   

Spillet bommer litt i sin «Universe Mode» som lar deg simulere alle WWE-showene fra uke til uke. Det er mye mer givende å holde seg til karrieremodusen der du selv kan lage en wrestler, eller simpelthen spille flerspiller med venner der du kan se favoritt-utøverne dine gjenskapt på stort sett vellykket måte, eller prøve å gjenskape legendariske øyeblikk.

I tillegg er kommenteringen av kampene ganske klønete implementert, og kan med fordel skrus av. Hør mer av episoden for å høre alt vi har å si om spillet! 

Siden det er oktober fortsetter vi våre allehelgensaften-relaterte Topp 5-lister, og denne uka snakker vi om skumle forbannelser i spill! Husker du hva som var greia med byen Silent Hill? Det er et ganske utrivelig sted! 

I nyhetene rakk vi akkurat ikke komme innpå EA sin stenging av Visceral, studioet bak Dead Space 2, men at «Dragon Age»-sjefen forlater Bioware fikk vi med oss! Hva betyr det for fremtiden til serien?

Spill som omtales denne uka:

«WWE 2K18»
«Middle Earth: Shadow of War»
«Destiny 2»

I lyttersegmentet spurte vi lytterne våre: hvilke spill trenger IKKE en mørk reboot? Svarene vil overraske deg. Kanskje.

iTunes -- RSS-feed -- Direkte nedlasting

Hvem er PressFire AI?
Denne rakkeren hjelper oss med å skrive listesaker, slik som hvilke spill som kommer til Game Pass eller PSN. Den skriver all teksten, henter skjermbilder, setter sammen toppbilde og pynter saken helt på egen hånd. PressFire leser gjennom saken før den publiseres.
Denne artikkelen er skrevet av vår satire-konsulent Segata Satiro, og følgelig bare bambus.
Se alle podcaster på Podcast-sidene.
Les alle våre «Den gangen da...»-tekster på undersiden her, eller se andre retrosaker her.
Les mer om spillrelaterte ting som skjer i Norge på vår underside her.
Les mer om e-sport og konkurransespilling på vår underside her.
Les flere meninger på vår samleside her.
Mer om:
Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3
Oppsummering
Positivt
Negativt
Skjermbilder (klikk for større)
No items found.
347473899
Vi snakker «Shadow of War» og «WWE2K18» i ukas podcast.
- Forbedret på nesten alle måter
Jostein Hakestad

(Rad Crew): Kontroverser om veldedighet og «loot-kister» til tross: Det er godt å være tilbake i Tolkiens verden av magi og orker. Vi snakker om forbedringer, men også et par frustrasjoner i ukas episode. 

Utvidelsen av «nemesis»-systemet fra eneren er i stor grad vellykket, med et mer komplekst hierarki og orker som har mer personlighet enn i forrige. Kampsystemet føles også som om det flyter bedre, og vi er godt fornøyd så langt. Alle mekanikkene sitter som ei kule: Så får det heller være at selve handlingen er like interessant som oppvaskvann. Og hva er greia med Shelob?

Vi har også testa «WWE 2K18», et spill som prøver å omfavne akkurat litt for mye i sin søken etter å representere alt av WWE i ett og samme spill. Det er veldig moro å arrangere drømmekamper med dine favorittstjerner, og det er tilfredsstillende å gjøre alle «moves» som du kjenner fra TV og ulike WWE-events.   

Spillet bommer litt i sin «Universe Mode» som lar deg simulere alle WWE-showene fra uke til uke. Det er mye mer givende å holde seg til karrieremodusen der du selv kan lage en wrestler, eller simpelthen spille flerspiller med venner der du kan se favoritt-utøverne dine gjenskapt på stort sett vellykket måte, eller prøve å gjenskape legendariske øyeblikk.

I tillegg er kommenteringen av kampene ganske klønete implementert, og kan med fordel skrus av. Hør mer av episoden for å høre alt vi har å si om spillet! 

Siden det er oktober fortsetter vi våre allehelgensaften-relaterte Topp 5-lister, og denne uka snakker vi om skumle forbannelser i spill! Husker du hva som var greia med byen Silent Hill? Det er et ganske utrivelig sted! 

I nyhetene rakk vi akkurat ikke komme innpå EA sin stenging av Visceral, studioet bak Dead Space 2, men at «Dragon Age»-sjefen forlater Bioware fikk vi med oss! Hva betyr det for fremtiden til serien?

Spill som omtales denne uka:

«WWE 2K18»
«Middle Earth: Shadow of War»
«Destiny 2»

I lyttersegmentet spurte vi lytterne våre: hvilke spill trenger IKKE en mørk reboot? Svarene vil overraske deg. Kanskje.

iTunes -- RSS-feed -- Direkte nedlasting

Annonse
Publisert 
Andre artikler om emnet
No items found.
Andre artikler

- Forbedret på nesten alle måter

Positivt
Negativt
Annonse
Ansvarlig redaktør: Jarle Hrafn Grindhaug
Redaksjonssjef: Erik Fossum
Salg/Sales: sales@pressfire.no
dark mode