Annonse
- Forbedret på nesten alle måter
Vi snakker «Shadow of War» og «WWE2K18» i ukas podcast.

- Forbedret på nesten alle måter

Vi snakker «Shadow of War» og «WWE2K18» i ukas podcast.
2:44
13:26
Utvikler
Utgiver
Slippdato
Plattformer
Annonse
13:26
2:44

(Rad Crew): Kontroverser om veldedighet og «loot-kister» til tross: Det er godt å være tilbake i Tolkiens verden av magi og orker. Vi snakker om forbedringer, men også et par frustrasjoner i ukas episode. 

Utvidelsen av «nemesis»-systemet fra eneren er i stor grad vellykket, med et mer komplekst hierarki og orker som har mer personlighet enn i forrige. Kampsystemet føles også som om det flyter bedre, og vi er godt fornøyd så langt. Alle mekanikkene sitter som ei kule: Så får det heller være at selve handlingen er like interessant som oppvaskvann. Og hva er greia med Shelob?

Vi har også testa «WWE 2K18», et spill som prøver å omfavne akkurat litt for mye i sin søken etter å representere alt av WWE i ett og samme spill. Det er veldig moro å arrangere drømmekamper med dine favorittstjerner, og det er tilfredsstillende å gjøre alle «moves» som du kjenner fra TV og ulike WWE-events.   

Spillet bommer litt i sin «Universe Mode» som lar deg simulere alle WWE-showene fra uke til uke. Det er mye mer givende å holde seg til karrieremodusen der du selv kan lage en wrestler, eller simpelthen spille flerspiller med venner der du kan se favoritt-utøverne dine gjenskapt på stort sett vellykket måte, eller prøve å gjenskape legendariske øyeblikk.

I tillegg er kommenteringen av kampene ganske klønete implementert, og kan med fordel skrus av. Hør mer av episoden for å høre alt vi har å si om spillet! 

Siden det er oktober fortsetter vi våre allehelgensaften-relaterte Topp 5-lister, og denne uka snakker vi om skumle forbannelser i spill! Husker du hva som var greia med byen Silent Hill? Det er et ganske utrivelig sted! 

I nyhetene rakk vi akkurat ikke komme innpå EA sin stenging av Visceral, studioet bak Dead Space 2, men at «Dragon Age»-sjefen forlater Bioware fikk vi med oss! Hva betyr det for fremtiden til serien?

Spill som omtales denne uka:

«WWE 2K18»
«Middle Earth: Shadow of War»
«Destiny 2»

I lyttersegmentet spurte vi lytterne våre: hvilke spill trenger IKKE en mørk reboot? Svarene vil overraske deg. Kanskje.

iTunes -- RSS-feed -- Direkte nedlasting

Se alle Rad Crew-artikler (og podcaster) på Podcast-sidene.
Les alle våre «Den gangen da...»-tekster på undersiden her, eller se andre retrosaker her.
Les mer om spillrelaterte ting som skjer i Norge på vår underside her.
Les mer om e-sport og konkurransespilling på vår underside her.
Les flere meninger på vår samleside her.
Mer om:
Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3
Oppsummering
Positivt
Negativt
Skjermbilder (klikk for større)
No items found.
Vi snakker «Shadow of War» og «WWE2K18» i ukas podcast.
- Forbedret på nesten alle måter
Jostein Hakestad

(Rad Crew): Kontroverser om veldedighet og «loot-kister» til tross: Det er godt å være tilbake i Tolkiens verden av magi og orker. Vi snakker om forbedringer, men også et par frustrasjoner i ukas episode. 

Utvidelsen av «nemesis»-systemet fra eneren er i stor grad vellykket, med et mer komplekst hierarki og orker som har mer personlighet enn i forrige. Kampsystemet føles også som om det flyter bedre, og vi er godt fornøyd så langt. Alle mekanikkene sitter som ei kule: Så får det heller være at selve handlingen er like interessant som oppvaskvann. Og hva er greia med Shelob?

Vi har også testa «WWE 2K18», et spill som prøver å omfavne akkurat litt for mye i sin søken etter å representere alt av WWE i ett og samme spill. Det er veldig moro å arrangere drømmekamper med dine favorittstjerner, og det er tilfredsstillende å gjøre alle «moves» som du kjenner fra TV og ulike WWE-events.   

Spillet bommer litt i sin «Universe Mode» som lar deg simulere alle WWE-showene fra uke til uke. Det er mye mer givende å holde seg til karrieremodusen der du selv kan lage en wrestler, eller simpelthen spille flerspiller med venner der du kan se favoritt-utøverne dine gjenskapt på stort sett vellykket måte, eller prøve å gjenskape legendariske øyeblikk.

I tillegg er kommenteringen av kampene ganske klønete implementert, og kan med fordel skrus av. Hør mer av episoden for å høre alt vi har å si om spillet! 

Siden det er oktober fortsetter vi våre allehelgensaften-relaterte Topp 5-lister, og denne uka snakker vi om skumle forbannelser i spill! Husker du hva som var greia med byen Silent Hill? Det er et ganske utrivelig sted! 

I nyhetene rakk vi akkurat ikke komme innpå EA sin stenging av Visceral, studioet bak Dead Space 2, men at «Dragon Age»-sjefen forlater Bioware fikk vi med oss! Hva betyr det for fremtiden til serien?

Spill som omtales denne uka:

«WWE 2K18»
«Middle Earth: Shadow of War»
«Destiny 2»

I lyttersegmentet spurte vi lytterne våre: hvilke spill trenger IKKE en mørk reboot? Svarene vil overraske deg. Kanskje.

iTunes -- RSS-feed -- Direkte nedlasting

Annonse
Publisert 
Andre artikler om emnet
No items found.
Andre artikler

- Forbedret på nesten alle måter

Positivt
Negativt
Annonse
Ansvarlig redaktør: Jarle Hrafn Grindhaug
Redaksjonssjef: Erik Fossum
dark mode