Er «Ghost of Yotei» innertieren som Sony trenger i høst?

Er «Ghost of Yotei» innertieren som Sony trenger i høst?

Vi diskuterer i ukas Rad Crew-podcast!

(Rad Crew): Jeg koste meg som rollen til en fallen samurai i «Ghots of Tsushima», og nå er oppfølgeren «Ghost of Yotei» her. I en spillhøst der konsollmakerne kanskje ikke gjør de tyngste løftene kan dette være Sony og Sucker Punch sin sjanse til å virkelig utmerke seg. Klarer de det?

Vi diskuterer i ukas episode, og det er mye å snakke om: Sony sin «AAA formel», litt følelse av Deja Vu, men også skikkelig smooth action. Hør episoden for Rad Crew sin omtale av «Ghost of Yotei» (og mer blir det nok i ukene som kommer).

I nyhetene måtte vi så klart snakke om det tragiske oppkjøpet av Electronic Arts, et av de største i sitt slag, gjort av en av de mest kontroversielle investorene som finnes. Hva betyr dette for fremtiden til EA? 

Pluss: Vi tar for oss Topp 5 obskure rollespill-settinger som har sin opprinnelse som «tabletop RPG», men som har fått minst én spilladaptasjon.