Annonse

Er du klar for reklame i spillene dine?

Hør ukas Spillrevyen-episode.

Er du klar for reklame i spillene dine?

Hør ukas Spillrevyen-episode.
11:06
20:31
Utvikler
Utgiver
Slippdato
Plattformer
Annonse
20:31
11:06
TL;DR

Både Sony og Microsoft vurderer å putte reklamer i gratisspill på plattformene sine. Det melder flere spillmedier etter at planene har vært omtalt i nettstedet Business Insider. Reklamene det skal være snakk om er bannerreklamer i menyen, videoreklamer og på sikt - reklamer som er integrert i spill på f.eks. plakater eller i reklameskilt i spillandskapet.

Dette og mye mer blir gjenstand for diskusjon i ukens episode av Spillrevyen med Lars Richard Olsen og Jon Cato Lorentzen som hver uke tar for seg de viktigste nyhetene fra spillbransjen i en kort og konsis episode uten snikksnakk.

Her får du også høre at Spillkonvent 2022 er klart for påmelding, men prisen har steget betraktelig, Nordic Game-sjef trekker seg tilbake og norske spill kan få prestisjefylte priser hvor Lars er jurymedlem.

Spillrevyen lages i samarbeid med Pressfire.no.

Denne artikkelen er skrevet av vår satire-konsulent Segata Satiro, og følgelig bare bambus.
Se alle podcaster på Podcast-sidene.
Les alle våre «Den gangen da...»-tekster på undersiden her, eller se andre retrosaker her.
Les mer om spillrelaterte ting som skjer i Norge på vår underside her.
Les mer om e-sport og konkurransespilling på vår underside her.
Les flere meninger på vår samleside her.
Mer om:
No items found.
Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3
Oppsummering
Positivt
Negativt
Skjermbilder (klikk for større)
No items found.
Hør ukas Spillrevyen-episode.
Er du klar for reklame i spillene dine?
Lars Richard Olsen

Både Sony og Microsoft vurderer å putte reklamer i gratisspill på plattformene sine. Det melder flere spillmedier etter at planene har vært omtalt i nettstedet Business Insider. Reklamene det skal være snakk om er bannerreklamer i menyen, videoreklamer og på sikt - reklamer som er integrert i spill på f.eks. plakater eller i reklameskilt i spillandskapet.

Dette og mye mer blir gjenstand for diskusjon i ukens episode av Spillrevyen med Lars Richard Olsen og Jon Cato Lorentzen som hver uke tar for seg de viktigste nyhetene fra spillbransjen i en kort og konsis episode uten snikksnakk.

Her får du også høre at Spillkonvent 2022 er klart for påmelding, men prisen har steget betraktelig, Nordic Game-sjef trekker seg tilbake og norske spill kan få prestisjefylte priser hvor Lars er jurymedlem.

Spillrevyen lages i samarbeid med Pressfire.no.

Annonse
Publisert 
Andre artikler om emnet
No items found.
Andre artikler

Er du klar for reklame i spillene dine?

Positivt
Negativt
Annonse
Ansvarlig redaktør: Jarle Hrafn Grindhaug
Redaksjonssjef: Erik Fossum
Salg/Sales: sales@pressfire.no
dark mode