Disse fem spill-rebootene feila totalt

Hva gikk galt? Vi diskuterer i ukas Rad Crew-podcast!

11. april 2024 13:18

(Rad Crew): Reboots er en stor greie i spillverdenen, med «Tomb Raider» og «God of War» som kanskje spesielt vellykkede eksempler i nyere tid. Når en spillfranchise har tatt pause noen år er det kanskje akkurat medisinen som er nødvendig for å skape litt hype igjen?

Dessverre går det ikke alltid så bra. I ukas episode av Rad Crew tar vi for oss noen utrolig feilslåtte forsøk på reboots, enten det handler om soldater med robot-armer eller byplanleggingssimulatorer.

Vi tar også en titt på demoen til «Stellar Blade» som imponerte både Are og meg selv nok til at vi er ganske gira på å prøve det ferdige spillet. I tillegg deler jeg mine opplevelser med det stemmestyrte PS2-spillet «Life Line» som jeg spilte på en av Rad Crews ukentlige strømminger på Twitch. Det var galskap det.

Vi får også med oss sci-fi forfatter og gamer Suzanne Berget som snakker litt «Helldivers» med oss, og vi kommer også innom «Immortals of Aveum», som nå er inkludert hvis du har et Playstation-abonnement.

Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3