Derfor bør du ikke overse «Snowrunner»

På tide å get down and dirty i ukas episode av Rad Crew-podcasten.

7. mai 2020 19:42

(PressFire.no): «Mudrunners»er et spill som Stian fra Rad Crew har det ganske moro med, og det har overbevist meg også om å sjekke det ut. Tenk på det som et slags «Death Stranding» med barske kjøretøy, der du må overvinne villmarka og komme deg frem, koste hva det koste vil.

Vi snakker om det i ukas episode, alle de kule detaljene i spillet som gir mye mening, og ikke minst hvor vakkert det ser ut, noe som kanskje skyldes at spillet ikke trenger å gjengi masse rollefigurer men bare noenhelsikes beist av noen kjøretøy.

Yngvil joiner oss også for litt «Animal Crossing» -prat i ukas Topp 5 liste der vi oppsummerer hvem som er de fem beste naboene i spillet. Nummer...3 tror jeg det var, vil overraske deg? Sorry for å bli litt clickbaitete der, men den overrasket faktisk meg.

I ukas nyheter diskuterer vi blant annet kontroversene rundt «Doom Eternal»-musikken der komponisten og iD Software er i klinsj om kvaliteten på soundtrackutgivelsen. Det viser seg nemlig at lyden er komprimert som bare pokker. Interessant nok er den situasjonen det motsatte av det som skjedde med Metallicas «Death Magnetic», der spillversjonen i «Guitar Hero» var mindre komprimert oghadde mer naturlig lyd, og albumversjonen var helt bananas dårlig.

All right, vi snakkes neste uke folkens!

Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3