Annonse

Hvorfor ser maten i mange spill så digg ut?

Vi var sultne da vi lagde denne episoden av Rad Crew, sorry.

Hvorfor ser maten i mange spill så digg ut?

Vi var sultne da vi lagde denne episoden av Rad Crew, sorry.
2:47
17:47
Utvikler
Utgiver
Slippdato
Plattformer
Annonse
17:47
2:47
TL;DR

(Rad Crew): OK, vi innrømmer at vi var sultne når vi planla denne episoden, vi kan bare la det ligge, greit? Mat i spill har en tendens til å se ganske snacksent ut, til tross for at den er digital og slettes ikke spiselig.

Derfor laget vi en Topp 5-liste i ukas episode over spill som virkelig byr på varierte og nydelige matretter som vi kunne tenke oss å spise i virkeligheten. Fra «Final Fantasy XV» sine gourmetretter til de landlige bondekosten i «Skyrim»: Her er det nok til alle! 

Vi har også testa demoen til det kommende «Nier: Automata» Det er imponerende hvordan spillet klarer å kombinere typiske trekk fra spill som «DmC» og blande dem med såkalte «bullet hell»-mekanikker, og vi gleder oss veldig til det ferdige produktet kommer i Mars. Det virker som Platinum Games på sitt beste! 

Vi kommer også innom såvidt innom «Yakuza 0», og Inger Lise er bare 3 år sen med å runde «The Last of Us». Velkommen etter! Neida, jo flere som opplever det spillet jo bedre. 

Vi diskuterer også hvor mye Willem Defoe er for mye Willem Defoe i «Beyond: Two Souls» som nettopp var på tilbud på PS4 og som en av oss beklageligvis kjøpte for andre gang. Oops!

Som dessert i denne episoden er vi i det filosofiske hjørnet og hører fra lytterne i ukens spørsmål, der de deler med oss sine tanker om hvorvidt spillmediet kan levere like god historiefortelling som film og bøker. Hva syns du?  

iTunes-link -- RSS-feed -- Direkte nedlasting

Hvem er PressFire AI?
Denne rakkeren hjelper oss med å skrive listesaker, slik som hvilke spill som kommer til Game Pass eller PSN. Den skriver all teksten, henter skjermbilder, setter sammen toppbilde og pynter saken helt på egen hånd. PressFire leser gjennom saken før den publiseres.
Denne artikkelen er skrevet av vår satire-konsulent Segata Satiro, og følgelig bare bambus.
Se alle podcaster på Podcast-sidene.
Les alle våre «Den gangen da...»-tekster på undersiden her, eller se andre retrosaker her.
Les mer om spillrelaterte ting som skjer i Norge på vår underside her.
Les mer om e-sport og konkurransespilling på vår underside her.
Les flere meninger på vår samleside her.
Mer om:
Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3
Oppsummering
Positivt
Negativt
Skjermbilder (klikk for større)
No items found.
306735322
Vi var sultne da vi lagde denne episoden av Rad Crew, sorry.
Hvorfor ser maten i mange spill så digg ut?
Jostein Hakestad

(Rad Crew): OK, vi innrømmer at vi var sultne når vi planla denne episoden, vi kan bare la det ligge, greit? Mat i spill har en tendens til å se ganske snacksent ut, til tross for at den er digital og slettes ikke spiselig.

Derfor laget vi en Topp 5-liste i ukas episode over spill som virkelig byr på varierte og nydelige matretter som vi kunne tenke oss å spise i virkeligheten. Fra «Final Fantasy XV» sine gourmetretter til de landlige bondekosten i «Skyrim»: Her er det nok til alle! 

Vi har også testa demoen til det kommende «Nier: Automata» Det er imponerende hvordan spillet klarer å kombinere typiske trekk fra spill som «DmC» og blande dem med såkalte «bullet hell»-mekanikker, og vi gleder oss veldig til det ferdige produktet kommer i Mars. Det virker som Platinum Games på sitt beste! 

Vi kommer også innom såvidt innom «Yakuza 0», og Inger Lise er bare 3 år sen med å runde «The Last of Us». Velkommen etter! Neida, jo flere som opplever det spillet jo bedre. 

Vi diskuterer også hvor mye Willem Defoe er for mye Willem Defoe i «Beyond: Two Souls» som nettopp var på tilbud på PS4 og som en av oss beklageligvis kjøpte for andre gang. Oops!

Som dessert i denne episoden er vi i det filosofiske hjørnet og hører fra lytterne i ukens spørsmål, der de deler med oss sine tanker om hvorvidt spillmediet kan levere like god historiefortelling som film og bøker. Hva syns du?  

iTunes-link -- RSS-feed -- Direkte nedlasting

Annonse
Publisert 
Andre artikler om emnet
No items found.
Andre artikler

Hvorfor ser maten i mange spill så digg ut?

Positivt
Negativt
Annonse
Ansvarlig redaktør: Jarle Hrafn Grindhaug
Redaksjonssjef: Erik Fossum
Salg/Sales: sales@pressfire.no
dark mode