Musikk du har hørt på/sett i det siste, inkludert meninger

Musikk du har hørt på/sett i det siste, inkludert meninger

Innlegg prelapsarian » 04 Mar 2009, 10:38

Silver: Jeg digger Silver nå etter å ha hørt den siste skiva. Stor forbedring fra da jeg så dem på quart i 04(?) og de skulle rense publikum for synd ved å bringe jomfruer opp på scenen og få det til å slutte å regne. Uansett, stor stor forbedring og masse, masse attitude!

Backyard Babies (konsert): Noen uker siden denne var, men det var en super konsert. Det virket som den varte veldig kort, men det er gjerne et tegn på suksess, og mye alkohol. Forøvrig har de en veldig bra cover av Ramones sin Pet Semetary, men er ellers et midt på treet band for min del.

The Offspring: Fordi det er gøy!
Brukerens avatar
prelapsarian

Re: Musikk du har hørt på/sett i det siste, inkludert meninger

Innlegg inkblot » 04 Mar 2009, 11:02

Spillelisten min består av alt mellom himmel og jord for tiden. Jeg hører ikke på noe veldig speisifkt egentlig, dog jeg kan si at jeg har loopet soundtracket til Omega Five alt for mange ganger de siste ukene. Helt fantastisk blend av retromusikk og moderne teknikk. Jeg kjøpte spillet på XBLA av denne grunnen alene, og ble overrasket over hvor kult (og vanskelig!) spillet var.
Brukerens avatar
inkblot

Innlegg William » 15 Mai 2009, 08:23

jeg har hørt på kent i det siste, og jeg må si at det passer utrolig bra med PSN spillet Flower. og når eg tenker på det så vil eg tru en instrumental versjon av mirror's edge sangen "still alive" vil passe fint også, spesielt med den siste levelen.

annet enn det så har eg hørt på bob marley, killers og litt karpe diem siden eg hørte dem live i kongeparken.
Brukerens avatar
William

Innlegg inkblot » 22 Jul 2009, 07:59

Har brukt mye spotify i det siste, så har fått ekspandert jazzkatalogen min en del. Jeg hører fortsatt mest på gode gamle favoritter som Radka Toneff, Wibutee, Beady Belle, Jan Garbarek og John Scofield.
Brukerens avatar
inkblot

Innlegg Xevious » 05 Des 2009, 00:05

Wolfmother - Cosmic Egg

Bilde

Ikke like bra som den første skiva, men får håpe den blir bedre etter hvert som jeg får hørt mer på den.
Er liksom ikke samme gruppa lenger da det jo bare er vokalisten igjen av orginalbesetningen.
Xevious

Innlegg Hrafn » 05 Des 2009, 16:24

Xevious skrev:Wolfmother - Cosmic Egg

Bilde

Ikke like bra som den første skiva, men får håpe den blir bedre etter hvert som jeg får hørt mer på den.
Er liksom ikke samme gruppa lenger da det jo bare er vokalisten igjen av orginalbesetningen.

Syntes den var ok jeg, mye urettferdig slakt i media.Ikke like bra som forrige, men ikke krise heller.
-= Hrafn =-
www.PressFire.no
Brukerens avatar
Hrafn

Gå til Generelt

Hvem er i forumet

Registrerte brukere: Yahoo [Bot]