Spill du har spilt i det siste, inkludert meninger

For spilldiskusjoner som gjelder alle plattformer.

Re: Spill du har spilt i det siste, inkludert meninger

Innlegg inkblot » 20 Jul 2009, 10:18

Så, hva spiller folk for tiden? Med så mange slipp denne sommeren kan jeg ikke se for meg at noen har tid til å sitte ute i sola ;)

Personlig har jeg spilt en del Tales of Vesperia og PixelJunk-serien. Veldig bra alle sammen, selv om jeg ligger et par år i etterkant på Qgames-spillene. Eden er greit nok som audiovisuell stimuli, og også ganske alright sammen med en annen, men jeg liker Monsters bedre. Ikke noe stor tilhenger av tower defence sjangeren i utgangspunktet, men dette traff midt i blinken. Vanskelig og utilgivelig, men veldig moro.

Noen som anbefaler Racers?
Brukerens avatar
inkblot

Innlegg Hrafn » 20 Jul 2009, 10:40

inkblot skrev:Så, hva spiller folk for tiden? Med så mange slipp denne sommeren kan jeg ikke se for meg at noen har tid til å sitte ute i sola ;)

Personlig har jeg spilt en del Tales of Vesperia og PixelJunk-serien. Veldig bra alle sammen, selv om jeg ligger et par år i etterkant på Qgames-spillene. Eden er greit nok som audiovisuell stimuli, og også ganske alright sammen med en annen, men jeg liker Monsters bedre. Ikke noe stor tilhenger av tower defence sjangeren i utgangspunktet, men dette traff midt i blinken. Vanskelig og utilgivelig, men veldig moro.

Noen som anbefaler Racers?

I do.. veldig moro i multiplayer, ubrukelig alene.

Jeg spiller litt Tiger Woods 2010. :) Som selvfølgelig er fantastiskl.
-= Hrafn =-
www.PressFire.no
Brukerens avatar
Hrafn

Innlegg inkblot » 21 Sep 2009, 10:59

Spilte gjennom Uncharted igjen på hard. Det var egentlig ikke veldig vanskelig i forhold første gangen gjennom på normal, men fortsatt knallkult. Mulig jeg kjører løs på vanskeligste vanskelighetsgrad også etter hvert. Uncharted er uansett et av de kuleste spillene noen sinne, og jeg gleder meg sykt til oppfølgeren.

Jeg har også startet på Trine (endelig!) med en kompis. Utrolig moro i co-op.

Gode co-op spill trenger puzzle-elementer og strategi for å oppfordre til dialog mellom spillerne. Det legger til et helt nytt lag av interaktivitet som ofte blir oversett. Trine leverer uansett, og det er morsomt å være kreativ med løsningene :)
Brukerens avatar
inkblot

Innlegg Thamus » 02 Okt 2009, 13:13

Prøvde meg på 360 versjonen av Risen i håp om å ha noe dugleikt RPG før Dragon Age: Origins.
Ble -meget- satt ut av forferdelig gameplay og dårlig animasjoner.

Gameplayet ble meget ødelagt av kontrolleren dåg, så kan være det er bedre på PC versjonen..men generelt sett kan man styre fint unna Risen og bruke pengene på noe mer fornuftig.

Plukket også opp Uncharted fra brukt hylla ettersom jeg ikke har kommet gjennom det ennå. MEGET gøy, gleder meg stort til nr.2. Ser anmeldelsene her også priser den opp i skyene.

For øyeblikket går det i Dead Space: Extraction til Wii.
Det er helt streit. Ikke halvparten så stemningsfullt som originalen, men det er verdt en gjennomkjøring om man likte originalen. På wii funker det mere som en splatter i en unaturlig godt gjennomtenkt setting, og for min del er det mye måten de har satt sammen en handling her som gjør det kult. Det er også et stort pluss at man kan spille to player co-op når som helst i løpet av spillet.
I tillegg er det masse frekke bonusmaterialer, bla.a en tegneserie de har lydsatt og fått skuespillere til å lese dialogen på.

LURER på å prøve meg på TNMT mash up, men frykter at det er en light utgave av smash brothers.
Noen andre tanker her?
Brukerens avatar
Thamus

Innlegg prelapsarian » 04 Okt 2009, 16:08

RunMan: Race Around the World er det siste jeg har spilt. Det er laget i noe som ser ut som ms paint og jeg elsker humoren i det. Supersimplistisk, du kan ikke dø, og du skal egentlig bare løpe rundt fort hehehe :D

Sjekk det ut:

http://whatareyouwait.info/
Brukerens avatar
prelapsarian

Innlegg inkblot » 05 Okt 2009, 11:16

Etter en del intense sesjoner med Marvel Ultimate Alliance 2 har jeg begynt på Monster Hunter Freedom Unite til PSP.

Sistnevnte virker helt greit. Wii-versjonen som kommer til vesten neste år har jo fått strålende kritikk av Famitsu, så tenkte jeg skulle få litt erfaring med serien. Ikke helt solgt enda, men jeg skal gi det litt tid.

Marvel Ultimate Alliance 2 er utrolig moro, dog kanskje litt for samey til tider. Kult å mikse og matche superhelter iallefall :)
Brukerens avatar
inkblot

Innlegg delstad » 18 Des 2009, 20:36

Anbefaler Call Of Duty 6 på det sterkeste. Utrolig grafikk og en super multiplayer. :D
Delstad
Brukerens avatar
delstad

Forrige

Gå til Generell diskusjon

Hvem er i forumet

Registrerte brukere: Yahoo [Bot]