Brutale nedskjæringer i spillbransjen fortsetter

Selv kritikerroste spill som selger bra, er ikke nok. Vi diskuterer i ukas podcast.

9. mai 2024 13:38

(PressFire.no): Det er nedslående å se på hva som foregår hos Microsoft, Sony og andre store utgivere om dagen. Et skred av oppsigelser og nedleggelser rir spillbransjen som en mare, noe vi satt oss ned i ukas Rad Crew podcast for å diskutere.

Heldigvis er det ikke bare dommedag i ukas episode, da vi også ser tilbake på 20 år med «World of Warcraft» og hvilke vanvittige endringer som spillet har gått gjennom siden den gang.

I den anledning har jeg omsider også spilt en god del av den siste «Dragonflight» ekspansjonen som jeg storkoser meg med! Det føles veldig revitaliserende for det aldrende onlinespillet, og gir meg troen på at det kan leve i minst 10 år til.

Vi snakker også om den tvilsomme klassikeren «Rebel Assault II» i anledning 4. mai («Star Wars» dagen) og Erik Fossum joiner oss for å bl.a. snakke om det «Terraria»-aktige «Seablip»!

En heftig episode, med andre ord.

Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3